Najczęściej zadawane pytania


BILETY

  • helpCzy muszę posiadać konto kibica?
  • helpCzy jest możliwy zakup bez rejestracji konta?
    • W punktach stacjonarnych - Sklep Kibica na Arenie Zabrze lub Platan Zabrze.
    • Bilet online dla niezarejestrowanych osób wymaga zakupu z konta osoby posiadającej aktywne konto.
  • helpCzy wymagana jest Karta Kibica?
    Karta kibica nie jest wymagana do zakupu biletów.
  • helpJak kupić bilety online?
    1. Wejdź na stronę bilety.gornikzabrze.pl
    2. W prawym górnym rogu wybierz opcję LOGOWANIE.
    3. Z listy dostępnych meczów do sprzedaży, kliknij w KUP BILET.
    4. Z mapy stadionu wybierz dogodne dla siebie miejsce, po najechaniu na wybrany sektor zobaczysz zdjęcie poglądowe
    5. Po wybraniu miejsc kliknij w KOSZYK, wprowadź dane osób dla których kupujesz bilety - imię, nazwisko, PESEL lub dla obcokrajowca ID dokumentu i data urodzenia
    6. Rodzaj biletu normalny, ulgowy, studencki, ulgowy specjalny zostaje automatycznie przypisany na podstawie numeru PESEL lub przypisania do odpowiedniej grupy uprawniającej do nabycia zniżki.
    7. Wybierz formę nośnika biletu - do wyboru jest bilet PDF (do wydruku na drukarce domowej), Apple Wallet (tylko iOS), bilet mobilny SMS lub karta kibica.
    8. PODSUMOWANIE przeniesie Cię do realizacji płatności z wyborem banku lub karty płatniczej
  • helpJestem obcokrajowcem (bez numeru PESEL), jak mogę zakupić bilet?
    Osoby nie posiadające polskiego obywatelstwa, bez numeru PESEL muszą dokonać rejestracji konta na podstawie dokumentów jakie posiadają.
    W polu PESEL należy wpisać numer dokumentu tożsamości, a następnie wybrać opcję UZUPEŁNIJ DANE. W nowym oknie zaznaczyć checkbox 'Obcokrajowiec' a następnie uzupełnić dane Imię, Nazwisko, Narodowość, Data urodzenia i płeć.
  • helpGdzie mogę dokupić bilet na parking podziemny?
    Aby nabyć wjazdówkę na parking podziemny należy wybrać wydarzenie o nazwie 'PARKING PODZIEMNY NAZWA MECZU'. Następnie wybrać strefę parkowania (dostępne do sprzedaży są zazwyczaj ŻÓŁTA i ZIELONA). Po poprawnie przeprowadzonej transakcji należy użyć wydrukowanego/wygenerowanego biletu podczas wjazdu na szlabanie.
  • helpNie mam możliwości wydruku biletu na drukarce w domu
    Możliwy jest bezpłatny oddruk biletu na stadionie w dniu meczowym w każdej kasie, wystarczy podać numer PESEL.
  • helpCzy mogę kupić bilet dla znajomych ze swojego konta?

    Zarówno online jak i stacjonarnie jest taka możliwość. Wymagane są dla każdego biletu - imię, nazwisko, PESEL.

  • helpIle mogę kupić biletów w jednej transakcji?

    Limit to 10 spersonalizowanych biletów.

KARNETY

  • helpDo kiedy obowiązuje rezerwacja mojego miejsca z sezonu 2024/25?
  • helpCzy muszę wykupić miejsce z poprzedniego sezonu?
  • helpCzy wymagana jest karta?
    Masz do wyboru następujące opcje jako nośnik Twojego karnetu:
    1. karta wirtualna - bezpłatna - możesz wysłać ją w formie SMSa na telefon, dodać do Apple Wallet (iOS) lub Google Wallet (Android)
    2. karta fizyczna (mifare) - odpłatnie zgodnie z cennikiem - w trakcie zakupu możesz wybrać kartę, która jest fizycznym odpowiednikiem Twojego profilu w systemie. Zostanie ona spersonalizowana Twoimi danymi wraz z informacjami o zajmowanym miejscu.
  • helpKiedy mogę odebrać kartę fizyczną na nowy sezon?

    Szczegółowe informacje na temat odbioru nowych kart wkrótce.

  • helpJak mogę zapłacić za karnety? Czy jest możliwość odroczonej płatności?

    Za pośrednictwem bramki płatniczej Przelewy24 oferujemy wszystkie dostępne i popularne kanały płatności szybkimi przelewami, blikiem oraz portfelami płatniczymi ApplePay lub GooglePay.


    Istnieje również płatność ratalna w formie rat 0%.


    Formę płatności wybierasz w ostatnim kroku finalizacji zamówienia.

  • helpNie będzie mnie na kilku meczach, jakie mam opcje?
  • helpIle mogę kupić karnetów w jednej transakcji?

    Ograniczenie wynosi 20 karnetów.

Grupy zorganizowane

  • helpJak mogę nabyć bilety dla większej ilości kibiców?
Osoby niepełnosprawne poruszające się o wózku

  • helpJak mogę nabyć bilet będać osobą poruszającą się o wózku?
Pozostałe pytania

  • helpPosiadam voucher, jak z niego skorzystać?
  • helpJak mogę przepisać bilet na inną osobę?
      Jeżeli masz wykupiony bilet na mecz, a nie możesz się na nim pojawić - masz możliwość przepisania biletu na znajomego.
      W tym celu zaloguj się na swoje konto, przejdź do listy transkacji wybierz bilet, który chcesz przebukować, a następnie wybierz opcję
      "PRZEKAŻ BILET" i postępuj z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie. Po poprawnej operacji bilet będzie posiadał nowe dane.

      Przepisanie biletu/karnetu jest możliwe do dwóch godzin przed rozpoczęciem meczu.
      W razie problemów skontaktuj się z Działem Ticketingu Klubu - bilety@gornikzabrze.pl lub +48 706 1948.
  • helpJak skorzystać z przysługującej mi zniżki np studenckiej?
    • Studenci. Należy przesłać skan/zdjęcie awersu i rewersu legitymacji na maila studenci@gornikzabrze.pl.
    • Niepełnosprawni. Osoby posiadające stopień niepełnosprawności proszeni są również o wysłanie zdjęcia skanu dokumentu uprawniającego do skorzystania ze zniżki na studenci@gornikzabrze.pl.
    • Oczywiście oba dokumenty można okazać przy zakupie w punktach stacjonarnych.
  • helpJak mogę użyć e-biletu?
    Aby skorzystać z e-biletu po zakupie biletu online należy wysłać kodem SMS bilet na swój numer. Poniżej instrukcja. https://fb.watch/86Kot0uOtj